Język obcy: język angielski oraz do wyboru język rosyjski lub język hiszpański .
Język obcy zawodowy: język angielski.
Przedmiot realizowany w zakresie rozszerzonym: geografia, język angielski.
Kwalifikacje zawodowe:
PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego.
PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową.
Celem kształcenia w zawodzie technik reklamy jest przygotowanie absolwenta do:
- prowadzenia firm reklamowych,
- tworzenia dokumentacji związanej z przygotowaniem kampanii reklamowej,
- kierowania zespołami ds. promocji,
- profesjonalnego budowania strategii PR oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firm i budowania dobrych relacji z otoczeniem,
- zarządzania kampanią reklamową,
- wykonywania przekazu reklamowego.
Technik reklamy może podjąć pracę w:
- agencjach reklamowych (na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer),
- agencjach public relations,
- działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych,
- biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu,
- agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych,
- agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.
Zapewniamy:
- profesjonalnie przygotowaną kadrę,
- bardzo dobrze wyposażone pracownie lekcyjne,
- możliwość odbycia praktyk zawodowych w krajach Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+,
- wysoką zdawalność egzaminów zawodowych,
- miłą i przyjazną atmosferę.